وزیر امور خارجه کشورمان در گفت و گو با همتاي هندي بر ضرورت اعمال فشار کشورهای مستقل بر طرف متجاوز و شروع کننده جنگ برای خاتمه این تجاوزات و تضمین عدم تکرار هرگونه تعدی به حاکمیت و امنیت ملی ایران تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند در تماس تلفنی با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان درباره تحولات منطقهای و بینالمللی در پرتو تداوم تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران و پیامدهای آن و همچنین روند مناسبات و همکاریهای دوجانبه گفتوگو و تبادل نظر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با تشریح آخرین تحولات مرتبط با تجاوزات رژیم صهیونیستی و آمریکا و دفاع مشروع کشورمان، بر ضرورت اعمال فشار کشورهای مستقل بر طرف متجاوز و شروع کننده جنگ برای خاتمه این تجاوزات و تضمین عدم تکرار هرگونه تعدی به حاکمیت و امنیت ملی ایران تاکید کرد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.