بیمارستان امام علی اندیمشک بر اثر حمله متجاوزان دچار آسیب شد

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 14:20
اهواز - به علت آسیب رسیدن بیمارستان امام علی اندیمشک بر اتر موج انفجار، بازسازی این مرکز درمانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اعلام کرد: به دنبال آسیب‌دیدگی بخش‌هایی از بیمارستان امام علی (ع) بر اثر موج انفجار، برخی از واحدها و بخش‌های درمانی این مرکز تا انجام تعمیرات لازم غیرقابل استفاده بوده و در حال حاضر امکان پذیرش بیمار فراهم نیست.

در این اطلاعیه آمده است: از همشهریان درخواست می‌شود تا اطلاع ثانوی برای دریافت خدمات درمانی به درمانگاه‌ها و مراکز درمانی جایگزین در سطح شهرستان مراجعه کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.