سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: مبدا هر تجاوز را سنگین‌تر می‌زنیم

صدا و سیما شنبه 01 فروردین 1405 - 13:01
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: نیروهای مسلح ایران مبدا هرگونه تجاوز را فراتر از ضربات قبلی مورد هجوم قرار خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن کامل سخنان سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

در دور جدید حملات پهپادی دلاورمردان ارتش، اهداف گسترده‌ای در سرزمین‌های اشغالی از بامداد روز جمعه، آماج حملات پهپادی قرار گرفتند. در این حملات، محل استقرار هواپیماهای سوخت‌رسان راهبردی ارتش رژیم صهیونی مستقر در فرودگاه بن گوریون، وزارت امنیت داخلی دشمن صهیونی مستقر در قدس اشغالی و اهدافی مستقر در تل‌آویو، بار دیگر، هدف حملات گسترده پهپادهای ارتش قرار گرفت.

عملیات مشترک و هم‌افزای نیروی دریایی و نیروی هوافضای سپاه پاسداران در موج «شصت‌وهشت» عملیات وعده‌صادق۴ با رمز «یا‌صاحب‌الزمان ادرکنی»، ترکیبی از اقتدار دریایی و هوایی جمهوری اسلامی ایران را برخلاف تصورات دشمنان متوهم آمریکایی و صهیونیستی رقم زدند.

موشک‌های «خرمشهر۴» و «قدر» چندکلاهکه هوافضای سپاه پاسداران با اختلال محاسباتی در سامانه‌های پدافند چندلایه و فوق‌پیشرفته صهیونیست‌ها، ۲۵ نقطه در «حیفا» و «تل‌آویو» در قلب سرزمین‌های اشغالی را درهم کوبیدند.

موج "شصت‌ونه" عملیات وعده‌صادق‌۴ با رمز یامقلب‌القلوب‌والابصار، علیه اهدافی در قلب سرزمین‌های اشغالی، تل‌آویو، عَکّا و خلیج حیفا شامل شرکت‌های پشتیبانی رزمی و صنایع رزمی-نظامی و مخابراتی-راداری رژیم صهیونیستی، پایگاه‌های ارتش تروریستی آمریکا در منطقه شامل پایگاه علی‌السالم و پایگاه الخرج، محل ذخیره سوخت‌رسان‌ها و تامین سوخت جنگنده‌های دشمن آمریکایی را با سامانه‌های راهبردی قدر و خیبرشکن و میان‌بردهای ذوالفقار و قیام و پهپادهای انهدامی، با حول‌و‌قوه الهی به‌صورت کاملا موفق به انجام رسید. 

در عملیات‌های مشترک و فراگیر موج هفتاد، ۵ پایگاه منطقه‌ای آمریکا در «الخرج»، «الظفره»، «علی‌السالم»، «اربیل» و به‌ویژه «ناوگان پنجم دریایی» در مسیر تکمیل فرسایش مرحله‌ای، برای چندمین‌بار در شبانه‌روز گذشته مورد هدف مؤثر سامانه‌های موشکی «قیام» و «عماد» و پهپادهای تهاجمی قرار گرفتند. 

تمرکز عملیات تهاجمی نیروهای غیرتمند هوافضای سپاه پاسداران بر دو منطقه راه‌بردی حیفا و تل‌آویو به‌ویژه در نقاطی چون «خَدِرا» و «کریات‌اونو» و سایر نقاط همچون «ساویون» و «بِن‌عامی» و انهدام اهداف فراتر از برآوردهای دشمن، توسط سامانه‌های خرمشهر-۴ و قدر چندکلاهکه، شرایط فلاکت‌بار صهیونیست‌ها را در اراضی اشغالی، عمیق‌تر ساخته است.

ضروری است در این مرحله از جنگ مجددا یادآور شویم که نیروهای مسلح کشورمان در راه‌برد تهاجمی خود، مبدا هرگونه تجاوز به سرزمین و حاکمیت ملی خود را فراتر از ضربات قبلی مورد هجوم قرار خواهند داد و برای ورود به‌چنین دوره‌ای، خود را آماده کرده‌اند.

همان‌طور که قبلا اعلام کرده بودیم و در عمل نیز ثابت کردیم، مبدا هرگونه تجاوز به سرزمین و حاکمیت ملی خود را مورد هجوم قرار می دهیم، به کشور امارات هشدار می‌دهیم در صورت تجاوز مجدد از مبدا آن کشور به جزاير ایرانی بوموسی و تنب بزرگ در خلیج فارس، نیروهای مسلح مقتدر ایران، راس‌الخیمه‌ی کشور امارات را زیر ضربات کوبنده خود قرار خواهند داد. 

وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ العَزِيزِ الحَكِيمِ.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.