جاده کندوان یک‌طرفه شد

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 11:46
ساری - سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران از مسدود شدن مسیر شمال به جنوب محور کندوان و آزادراه تهران-شمال برای تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

علی صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: محور کندوان و آزادراه تهران-شمال برای تخلیه بار ترافیکی در مسیر شمال به جنوب مسدود و یک‌طرفه شده است.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کندوان در محدوده سیاه‌پیچ تا پل زنگوله سنگین گزارش شده است و رانندگان باید با احتیاط تردد کنند.

صادقی با اشاره به وضعیت سایر محورهای استان بیان کرد: محورهای هراز و کیاسر به‌صورت دوطرفه باز و جریان ترافیکی در این مسیرها روان و عادی است.

وی در پایان از رانندگان خواست ضمن رعایت مقررات رانندگی و توجه به علائم هشداردهنده، صبر و حوصله داشته باشند تا ترافیک در اسرع وقت روان شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.