حمله موشکی به پایگاه آمریکایی-انگلیسی دیه‌گو گارسیا

تابناک شنبه 01 فروردین 1405 - 05:11
وال استریت ژورنال مدعی شد: ایران دو موشک بالستیک به سمت پایگاه هوایی دیگو گارسیا پرتاب کرد.

ادعای وال استریت ژورنال: ایران دو موشک بالستیک به سمت پایگاه دیگو گارسیا در ۴ هزار کیلومتری کشور پرتاب کرد

به گزارش تابناک، وال استریت ژورنال مدعی شد: ایران دو موشک بالستیک به سمت پایگاه هوایی دیگو گارسیا پرتاب کرد.

این اولین حمله به دیگو گارسیا از زمان آغاز به کار این پایگاه محسوب می‌شود که در ۴ هزار کیلومتری ایران قرار دارد

بمب‌افکن‌های بی-۲ اسپیریت آمریکا نیز از این پایگاه هوایی عملیات انجام می‌دهند.

مقامات آمریکایی هم اعلام کردند که دو موشک بالستیک میان‌برد به سمت پایگاه نظامی مشترک آمریکا و انگلیس در دیه‌گو گارسیا در اقیانوس هند شلیک شده است.
 
خبرگزاری «رویترز» اعلام کرد ناو جنگی آمریکایی تلاش کرده این موشک‌ها را رهگیری کند، هرچند مشخص نیست که این رهگیری موفق بوده یا نه.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.