ضربه ارتش به پایگاه سوخت‌رسان اسرائیل

تابناک جمعه 29 اسفند 1404 - 14:41
ارتش جمهوری اسلامی ایران از در دور جدید حملات پهپادی ارتش به محل استقرار هواپیماهای سوخت‌رسان راهبردی ارتش رژیم صهیونی، شبکه ۱۳ و وزارت امنیت داخلی دشمن صهیونی، از بامداد امروز، خبر داد.

به گزارش تابناک؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران روز جمعه ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ در اطلاعیه شماره ۳۶ خود اعلام کرد: با توکل به خدای قهار و با گرامی‌داشت یاد شهدای امنیت و اقتدار ایران عزیز از بامداد امروز، محل استقرار هواپیماهای سوخت‌رسان راهبردی ارتش رژیم صهیونی، مستقر در فرودگاه بن گوریون، وزارت امنیت داخلی دشمن صهیونی مستقر در قدس اشغالی و شبکه ۱۳تلویزیون مستقر در تلاویو، بار دیگر، هدف حمله گسترده پهپادهای ارتش، قرار گرفت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هواپیماهای سوخت‌رسان راهبردی ارتش رژیم صهیونی که در فرودگاه بن گوریون مستقر هستند، نقش اساسی در پشتیبانی حملات هوایی علیه کشورمان و محور مقاومت ایفا می‌کند. همچنین وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، قلب مدیریت بحران رژیم ددمنش صهیونی است و شبکه ۱۳ رژیم اشغالگر قدس نیز یکی از بازوهای عملیات‌ روانی علیه کشورمان است که به عنوان بلندگوی رژیم در تهاجم و سفیدشویی جنایات علیه ملت عزیز ایران نقش محوری دارد.

ارتش در این اطلاعیه آورده است: به پشتوانه حضور حماسی مردم عزیز ایران در صحنه، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با قدرت در دفاع از میهن عزیز و مقابله با دشمنان خبیث ایستاده‌اند. دعای خیر مردم شریف و مقاوم در واپسین ساعات رمضان المبارک و سال ۱۴۰۴ هجری شمسی، بدرقه شکوهمند راه شهدا و ایثارگران ملت در صحنه نبرد حق علیه باطل خواهد بود.
 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.