مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال زنان در تهران برگزار شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 20:48
مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتبال زنان در میدان ولیعصر تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال زنان که در جام ملت های آسیا به میزبانی استرالیا شرکت کرده بود، به تهران رسید.

اعضای این تیم که از طریق مرز بازرگان وارد کشور شدند، پس از عبور از تبریز، زنجان و قزوین شامگاه پنجشنبه (٢٨ اسفند) وارد تهران شد.

این تیم که در هر یک از شهرهای نامبرده مورد استقبال قرار گرفته بود، در تهران هم طی مراسمی رسمی مورد استقبال قرار گرفت.

این مراسم در میدان ولیعصر و با حضور فریبا محمدیان معاون وزیر ورزش، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و … برگزار شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.