عراقچی هشدار داد

خبرآنلاین پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 19:00
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه هشدار داد: اگر حمله به زیرساخت‌های ما تکرار شود دیگر هیچ خویشتن‌داری وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین، عراقچی، وزیر خارجه ایران در ایکس نوشت: پاسخ ما به حملات دیشب اسرائیل به زیرساخت‌هایمان تنها بخشی از قدرت ما بود. تنها دلیل این خویشتن داری احترام به درخواست‌های کاهش تنش بود. 

وی تاکید کرده است: اگر حمله به زیرساخت‌های ما تکرار شود دیگر هیچ خویشتن‌داری وجود نخواهد داشت. 

عراقچی گفت: هرگونه پایان جنگ باید به خساراتی که به اماکن غیرنظامی وارد شده است بپردازد.

در واکنش به حمله آمریکایی-صهیونیستی به پارس جنوبی،تاسیسات انرژی در امارات، قطر و عربستان هدف قرار گرفته شد که منجر به افزایش شدید قیمت نفت و نگرانی جهانی شد. 

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.