دولت امارات ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز ایرانی را اخراج کرد / شکایت به سازمان ملل و یونسکو

نامه نیوز پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 16:47
علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: دولت امارات ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز ایرانی را اخراج کرد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اهم صحبت های این مقام مسئول به شرح زیر است:

*دولت امارات در اقدامی همسو با سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی و ایالات متحده، نه تنها فعالیت مدارس دولتی ایرانی در آن کشور را متوقف کرد، بلکه دانش آموزان و کادر آموزشی مدارس را نیز به یکباره از کشور اخراج کرده است.

*در واکنش به این فاجعه آموزشی، ایران طی دو نامه رسمی به سازمان‌های بین‌المللی از جمله یونسکو و آیسسکو شکایت و اعتراض شدید خود را اعلام کرده است.

*به منظور حمایت از دانش‌آموزانی که امکان بازگشت به کشور را ندارند، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت استفاده از ظرفیت‌های کشور عمان صورت گرفته است.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.