ابراهیم تهامی از بیمارستان مرخص شد

خبرآنلاین پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 14:18
پیشکسوت فوتبال ایران و استان خوزستان از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حدود یک هفته پیش بود که خبر نگران کننده ای مبنی بر سکته مغزی ابراهیم تهامی مخابره شد. ستاره فوتبال ایران در دهه های ۶۰ و ۷۰ که تیم ملی را در ادوار مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۴ و ۱۹۹۸ همراهی کرده بود، در سن ۵۹ سالگی به شکلی ناگهانی دچار این عارضه شد.

به گزارش ورزش سه، با توجه به بهبود حال تهامی، او دیشب از بیمارستان مرخص شد. در حال حاضر شرایط ابراهیم تهامی مساعد و پایدار گزارش شده است.

در همین خصوص، بهنام سراج مدیر تیم صنعت نفت که همراه با اعضای این باشگاه با تهامی دیدار کرده بود، اعلام کرد که حال عمومی و ضریب هوشیاری ابراهیم تهامی در وضعیت خوبی قرار دارد و باید دوره نقاهت را سپری کند. او از همه کسانی که در این مدت جویای حال پیشکسوت فوتبال خوزستان بودند نیز تشکر کرد.

چهره های متعددی از اهالی ورزش، جامعه فوتبال و مسئولان آبادان و کشور در روزهای اخیر به عیادت ابراهیم تهامی رفته و جویای حال او شده بودند.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.