دادستان یزد: مدیران در ایام عید نیز باید در خدمت مردم باشند

صدا و سیما پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 13:42
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: با توجه به شرایط خاص کشور، که فرزندان سلحشور در جبهه خارجی (میدان) و مردم بصیر و صبورمان در کف خیابان، امنیت را برای میهن و نظام مقدسمان تامین می‌کنند، مدیران نیز باید در جبهه خدمت و بصورت شبانه روزی، در ایام تعطیلات نوروز نیز در دسترس مردم باشند و امور آنان را با تدبیر پیگیری کنند.

دادستان یزد: مدیران در ایام عید نیز باید در خدمت مردم باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهدی حسن‌پور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد در جلسه شورای قضائی استان یزد، با اشاره به اینکه شرایط کشور نیازمند آمادگی و حضور مستمر مدیران است، گفت: مسئولان باید حتی در ایام تعطیلات نوروز نیز برای رفع مشکلات مردم در دسترس باشند و برای رتق و فتق امور آنان تدبیر لازم را بیندیشند.

وی بر اهمیت حضور مدیران در اجتماعات مردمی و قدردانی از نیرو‌های خدوم نظم و امنیت تأکید کرد و افزود: نظارت بر بازار، مراکز خرید و عرضه مایحتاج مردم باید از اولویت‌های کاری باشد.

حسن‌پور همچنین هماهنگی و تعامل میان مدیران استان، به‌ویژه مدیران قضائی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این همدلی نقش مؤثری در حل مسائل مردم داشته است.

وی از پیش‌بینی کشیک‌های قضائی، بازرسی‌ها و مراقبت‌های ویژه برای ایام نوروز خبر داد و افزود: همه دستگاه‌های مرتبط باید با برنامه‌ریزی دقیق، آرامش خاطر و رضایتمندی مردم را تأمین کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.