مهدویان: "نیم شب" قصه ایران است!

همشهری آنلاین پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 10:41
محمدحسین مهدویان همزمان با اکران فیلم "نیم شب" یادداشتی را منتشر کرد .

به گزارش همشهری آنلاین، محمد حسین مهدویان کارگردان سینما، به بهانه اکران فیلم "نیم شب" و وصف این روزهای "ایران" یادداشتی را منتشر کرد:

"در فیلم "زندگی زیباست" شاهکار بی‌تکرار روبرتو بنینی، پدر فقط فداکاری نمی‌کند. تلاش او تنها منحصر به نجات روح و روان فرزندش در برابر آسیب‌های جنگ نیست. این فقط یک لایه‌ی ماجراست. در عمق این داستان پدر زندگی را ارج می‌نهد. در دل جنگ و ویرانی نه تنها به فرزند خردسال‌اش، بلکه به شکوه زندگی می‌اندیشد. او یک بار فرصت زندگی دارد و مقدر شده که در کشاکش آتش و خون قدرش را بداند. ما به سینما درس پس می‌دهیم. باید زندگی کنیم.

خط مقدم این جنگ، فقط موشک و بمب نیست. زندگی هم هست و ما مردم ایران سربازان خط مقدم زندگی هستیم. شکوه زندگی مردم ایران است که جنگ را مغلوبه کرده. حالا درهای سینمای ایران به روی مردم باز است‌ و فیلم‌های جدیدی از سینمای ایران در سالن‌ها به نمایش در می‌آیند. یکی از این فیلم‌ها "نیم‌شب" است. "نیم‌شب" قصه ایران است. فیلمی است درباره‌ی بزرگی زندگی به هنگام جنگ در تهران، این دژ زیبا و شکست‌ناپذیر."

"نیم شب" عنوان تازه ترین فیلم محمد حسین مهدویان به تهیه کنندگی حبیب والی نژاد با موضوع جنگ ١٢ روزه است که اکرانش در سینماهای ایران از صبح چهارشنبه ٢٧ اسفند آغاز شده است.

گفتنی است پخش این فیلم برعهده دفتر پخش "بهمن سبز" و این اثر سینمایی محصول موسسه " تصویر شهر" است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.