سری جدید «شهروند و مافیا» در نوروز از شبکه نسیم

صدا و سیما پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 09:02
مسابقه نوروزی «شهروند و مافیا» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجید فتاحی از اول فروردین ۱۴۰۵ هر شب ساعت ۲۴ به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

سری جدید «شهروند و مافیا» در نوروز از شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در ابتدای هر قسمت، مونولوگی یک‌دقیقه‌ای با صدای ذهن رامتین خدا پناهی پخش می‌شود که کلیدواژه و فضای مفهومی آن شب را معرفی می‌کند.

۱۶۰ بازیکن حرفه‌ای از شهر‌های مختلف، با گویش‌ها و لهجه‌های متنوع، برای حضور در برنامه انتخاب شدند؛ بازیکنانی که بسیاری از آنها در فضای اجتماعی و محلی خود نیز مخاطبان زیادی دارند.

این برنامه در هر قسمت ده نفر بازی خواهند کرد و ۵ نفر از میان آن‌ها با داوری حامد فکری، سینا مرادی، علی قدیری و نوید پور نیک حذف خواهند شد و ۵ نفر باقی مانده به مرحله بعد خواهند رفت.

«شهروند و مافیا» با هشت قسمت مقدماتی، چهار قسمت یک چهارم نهایی و دو قسمت نیمه نهایی و یک قسمت فینال از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.