ترامپ: از حمله به میدان گازی پارس جنوبی خبر نداشتم؛اسرائیل خشمگین بود و این کار را کرد

خبرآنلاین پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 06:10

اسرائیل، از سر خشم نسبت به آنچه در خاورمیانه رخ داده است، به شدت به یک تأسیسات بزرگ به نام میدان گازی پارس جنوبی در ایران حمله کرده است. بخش نسبتاً کوچکی از کل این میدان هدف قرار گرفته است. ایالات متحده از این حمله خاص هیچ اطلاعی نداشت و کشور قطر به هیچ وجه، شکل یا صورتی در این موضوع دخیل نبوده و هیچ ایده‌ای نداشت که چنین اتفاقی قرار است بیفتد. متأسفانه، ایران از این موضوع و هیچ یک از حقایق مربوط به حمله به پارس جنوبی آگاه نبود و به طور ناعادلانه و غیرمنصفانه به بخشی از تأسیسات گاز LNG قطر حمله کرد. اسرائیل دیگر هیچ حمله‌ای به این میدان بسیار مهم و ارزشمند پارس جنوبی انجام نخواهد داد مگر اینکه ایران به طور نادانانه تصمیم بگیرد به کشوری بسیار بی‌گناه، در این مورد قطر، حمله کند - که در این صورت ایالات متحده آمریکا، با یا بدون کمک یا رضایت اسرائیل، کل میدان گازی پارس جنوبی را با قدرت و شدتی که ایران هرگز ندیده یا تجربه نکرده است، به طور گسترده نابود خواهد کرد. من نمی‌خواهم این سطح از خشونت و تخریب را به دلیل پیامدهای بلندمدتی که بر آینده ایران خواهد داشت، مجاز بدانم، اما اگر LNG قطر دوباره مورد حمله قرار گیرد، در انجام این کار تردید نخواهم کرد. از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم. رئیس‌جمهور دونالد ج. ترامپ

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.