واکنش تند سرمربی استقلال خوزستان به تجاوز آمریکا و اسرائیل

افکار نیوز پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 04:17
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است؛ مردم ایران پاسخی محکم به تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌دهند.

امیر خلیفه اصل درباره تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشورمان اظهار داشت: می‌گفتند می‌خواهیم به ایران آزادی بدهیم اما بدانند که خودمان آزادی داریم. اگر به فکر مردم ایران هستید، نباید به اماکن ورزشی، بیمارستان‌ها و مدرسه میناب حمله کنید.

وی با ابراز اطمینان از پیروزی ایران در مبارزه با دو قدرت هسته‌ای جهان تصریح کرد: ما با سرافرازی از این جنگ خارج می‌شویم و مُشت محکمی به دهان آمریکا و اسرائیل می‌زنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد تخریب برخی از اماکن ورزشی؛ از جمله سالن 12 هزار نفری آزادی تهران تصریح کرد: خاطرات زیادی از این سالن داریم. ان‌شاءالله با پیروزی در این جنگ و با ساخت مجدد سالن آزادی، این سالن دوباره سرشار از شور و هیجان هواداران و ورزشکاران خواهد شد.

خلیفه اصل درباره اظهارات رجائیان، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در مورد مشکلات پایان دادن به لیگ بیست‌وپنجم عنوان کرد: امیدوارم هر تصمیمی گرفته می‌شود، به نفع کشور و فوتبال ایران باشد. شرایط ویژه‌ای داریم و نمی‌توانیم بگوییم لیگ را به هر شکلی باید برگزار کنیم. خود فوتبال اهمیت دارد و نباید به فکر باشگاه خودمان باشیم. امیدوارم مردم ایران از فوتبال لذت ببرند و کشورمان هم استوارتر شود.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.