اجازه نمی‌دهیم خللی در خدمت‌رسانی به مردم لرستان ایجاد شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 23:09
خرم‌آباد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان تاکید کرد که اجازه نمی‌دهیم خللی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مجیدی روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان و مدیران مجموعه شرکت گاز استان لرستان، از تلاش‌های شبانه روزی این مجموعه در ایام جنگ رمضان قدردانی کرد.

وی اظهارداشت: این تلاش‌ها مایه دلگرمی مردم و نشانه پویایی و ادامه مطلوب خدمات دستگاه‌های اجرایی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان ضمن ابلاغ پیام تشکر استاندار لرستان از زحمات شبانه روزی پرسنل شرکت گاز و سایر دستگاه‌های استان، ادامه داد: در راستای رفع مشکلات به صورت میدانی پای کار هستیم.

مجیدی تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.