آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت بهداشت

صدا و سیما چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 20:57
فرآیند ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در تاریخ ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۴ برگزار شده بود، آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت بهداشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف تأمین نیروی انسانی مورد نیاز از محل مجوز‌های باقیمانده آزمون شهریور ماه برگزار می‌شود.

ثبت‌نام داوطلبان از روز دوشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۴ آغاز شده و تا پایان روز سه‌شنبه ۱۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ ادامه خواهد داشت.

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در بازه زمانی اعلام‌شده با مراجعه به درگاه اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir نسبت به ثبت‌نام و انتخاب شغل‌محل اقدام کنند.

بر اساس این اطلاعیه، تمامی داوطلبانی که در آزمون کتبی مورخ ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۴ دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و مؤسسات تابعه وزارت بهداشت شرکت کرده‌اند، در صورتی که به عنوان پذیرفته‌شده نهایی به دستگاه اجرایی معرفی نشده باشند و حدنصاب نمره کتبی را کسب کرده باشند، امکان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت را خواهند داشت.

حدنصاب نمره کتبی برای داوطلبان شغل پرستار نمره ۱۰ و برای سایر مشاغل نمره ۱۵ تعیین شده است.

همچنین در نماگر داوطلبان مجاز، بخشی با عنوان «تکمیل ظرفیت» فعال شده است که متقاضیان می‌توانند پس از ورود به این بخش، از میان محل‌های مجاز، یک شغل‌محل جدید در همان عنوان شغلی را برای شرکت در رقابت مجدد انتخاب کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.