اطلاعیه وزارت نفت در خصوص آسیب به تأسیسات پارس جنوبی

همشهری آنلاین چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 19:10
 وزارت نفت اعلام کرد: بعضی از تأسیسات منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) ساعت ۱۴ و ۸ دقیقه امروز (۲۷ اسفند) هدف حمله جنگنده‌های دشمن آمریکایی- صهیونیستی قرار گرفت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، وزارت نفت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تعدادی از تأسیسات منطقه ویژه انرژی پارس بر اثر حمله‌های دشمن دچار آسیب شدند. برخی از تأسیسات منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پی حمله موشکی دشمن صهیونی- آمریکایی دچار آسیب شد.

در این اطلاعیه آمده است: بعضی از تأسیسات منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) ساعت ۱۴ و ۸ دقیقه امروز (۲۷ اسفند) هدف حمله جنگنده‌های دشمن آمریکایی- صهیونیستی قرار گرفت.

تاکنون هیچ مصدومیت یا آسیب جانی بر اثر این حمله‌ها گزارش نشده و عملیات خنک‌سازی و خاموش کردن آتش ناشی از حمله‌ها در حال اجراست. از مخاطبان گرامی درخواست می‌شود خبرهای مربوط به حمله به تأسیسات صنعت نفت را از مراجع رسمی و شبکه اطلاع‌رسانی نفت و انرژی (شانا) دنبال کنند و از دامن زدن به شایعات در این باره پرهیز کنند.

اخبار تکمیلی در این باره اعلام می‌شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.