سخنگوی قرارگاه خاتم: دشمن زیرساخت‌های انرژی را هدف قرار داد؛ زیرساخت‌های انرژی و گاز کشور مبدا را مشروع می‌دانیم/ به شدت تلافی خواهیم کرد

خبرآنلاین چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 17:17
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) گفت: هدف قرار دادن زیرساخت‌های سوخت، انرژی و گاز کشور مبدا تهاجم را برای خود، مشروع می‌دانیم و تلافی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  سرهنگ دوم پاسدار «ابراهیم ذوالفقاری» سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا با قرائت اطلاعیه جدید این قرارگاه در خصوص هدف قرار گرفتن تاسیسات نفت و گاز کشور، اظهار داشت: دشمن جنایتکار، بخشی از زیرساخت‌های سوخت و انرژی ایران را در جنوب کشور مورد تجاوز قرار داده است.

به روایت دفاع پرس،  وی در این اطلاعیه تاکید کرد: همانطور که قبلا هشدار داده بودیم، چنانچه زیرساخت‌های سوخت، انرژی، گاز و اقتصادی کشور ما مورد تهاجم آمریکایی صهیونیستی قرار گیرد، ضمن هجوم مقتدرانه به دشمن، مبدا تجاوز را به شدت مورد هجوم قرار خواهیم داد و هدف قرار دادن زیرساخت‌های سوخت، انرژی و گاز کشور مبدا را برای خود، مشروع می‌دانیم و در اولین فرصت، به شدت تلافی خواهیم کرد.  

سرهنگ ذوالفقاری در پایان گفت: دشمنان منتظر اقدام مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باشند.

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.