
به گزارش تابناک، نیروهای متخاصم آمریکا و رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش بخشی از تاسیسات صنعت نفت پارس جنوبی واقع در عسلویه را مورد اصابت قرار دادند.
پیش تر مقامات کشورمان بر این نکته تاکید داشتند در صورت هر گونه تحرک و عملیات نظامی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات نفتی کشورمان، تمام تاسیسات نفتی در منطقه که آمریکایی ها در آن سهم یا مشارکتی داشته باشند، هدف مشروع خواهد بود.
ارزیابی های اولیه نشان می دهد که فهرست بلندی از اهداف برای ایران وجود دارد.
در هفته های گذشته که رژیم صهیونیستی به تاسیسات نفتی تهران و کرج جمله کرد ایران متقابلا پالایشگاه حیفا و یکی از تاسیسات نفتی در بحرین را هدف قرار داد.
اکنون که تاسیسات و زیرساخت های حیاتی و مهم نفتی کشور مورد هدف دشمن آمریکایی - صهیونیستی قرار گرفته، انتظار است که بلافاصله قوای نظامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اهداف از قبل تعیین شده دشمن را در پاسخ به این اقدام جسورانه مورد اصابت و اهداف پیاپی خود قرار بدهند.
جسارت و حمله سفاکانه دشمن به تاسیسات نفتی عسلویه این واقعیت را بیش از پیش پررنگ تر می کند که دشمن آمریکایی – صهیونیستی قائل به رعایت هیچ خط قرمزی نبوده و نیست.
همانطور که بلافاصله در جریان جنگ تحمیلی اخیر، اهدافی که از سوی دشمن مورد هدف قرار گرفته اند، اهداف دشمن نیز با پاسخ قاطع و کوبنده جمهوری اسلامی ایران مواجه و مورد هدف قرار گرفته بنابراین ضرورت دارد که شاهد واکنش سریع، اقدام متناسب نیروهای مسلح در اصابت قرار دادن اهداف نفتی و منافع مالی آمریکایی ها در کشورهای منطقه باشیم.
قطعا مثل همیشه، پاسخ کوبنده و بازدارنده جمهوری اسلامی ایران دشمنان را از اقدامات و توهماتی که در ذهن دارند، پشیمان می کند.