رئیس کل سازمان نظام پرستاری در پیامی شهادت پرستار مستقر در ناو دنا را تسلیت گفت.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، احمد نجاتیان رئیس کل سازمان نظام پرستاری طی پیامی شهادت محمود صادقی پرستار شاغل در ناوشکن دنا را به خانواده وی و جامعه پرستاری کشور تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:
بسمالله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
شهادت سرباز وطن، پرستار فداکار و غیور و سرباز وطن ناو سروان محمود صادقی را در حمله جنایتکارانه به ناوشکن دنا را به خانواده محترم آن شهید، همکاران عزیز ایشان در نیروهای مسلح و جامعه پرستاری کشور تسلیت عرض مینمایم.
این شهید والامقام با ایثار و از خودگذشتگی در مسیر پاسداشت از امنیت و اقتدار میهن اسلامی، الگویی از ایثارگری را به نمایش گذاشت. بیشک خون پاک این عزیز در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم همیشه ماندگار خواهد بود.
از درگاه خداوند متعال برای آن شهید رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان و سایر بازماندگان این حادثه، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.