سخنگوی ارتش: از تسلیحات به‌روزتر استفاده خواهیم کرد/ حتما انتقام خون شهدای ناوشکن دنا را خواهیم گرفت/ زمان و مکان انتقام دست خودمان است

اقتصادنیوز چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 12:12
اقتصادنیوز: سخنگوی ارتش تأکید کرد: آمریکایی‌ها مطمئن باشند حتما انتقام خون شهدای ناوشکن دنا را خواهیم گرفت، زمان و مکان انتقام دست خودمان است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی تلویزیونی ضمن تسلیت جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و با اشاره به عملیات‌های اخیر نیروهای مسلح علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه عنوان کرد: ما از تسلیحاتی در این جنگ استفاده می‌کنیم و در روزهای آینده بیشتر استفاده خواهیم کرد که در گذشته استفاده نکرده‌ایم لذا اینها از عوامل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بازدارندگی است.

وی افزود: نظم منطقه‌ای مبتنی بر حضور آمریکا فروپاشیده چرا که بخش اعظم زیرساخت او نابود شده و آمریکایی‌ها حتی نتوانستند از سرمایه های خود حفاظت کنند و این را کشورهای عربی هم فهمیدند و ان‌شاالله بعد از جنگ یک نظم نوین منطقه‌ای خواهیم داشت، البته بدون حضور آمریکا.

سخنگوی ارتش تأکید کرد: آمریکایی‌ها مطمئن باشند حتما انتقام خون شهدای ناوشکن دنا را خواهیم گرفت، زمان و مکان انتقام دست خودمان است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.