تشکیل پرونده تعزیراتی عرضه خارج از شبکه سبوس گندم در دلفان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 11:19
خرم‌آباد - مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از تشکیل پرونده تعزیراتی عرضه خارج از شبکه سبوس گندم در شهرستان دلفان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قهرمان شاهی در سخنانی، اظهار داشت: شعبه اول تعزیرات حکومتی دلفان به پرونده سبوس گندم به ارزش ۱۹ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال به دلیل عرضه خارج از شبکه رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، متخلف را علاوه بر الزام به توزیع سبوس در شبکه به پرداخت ۷۶ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل چهار برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان، گفت: بازرسان اداره جهاد کشاورزی شهرستان در بازرسی از یک کارخانه، گزارش تخلف را تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.