تعرض به فرودگاه یزد خسارت جانی نداشت

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 20:30
یزد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: تعرض به فرودگاه یزد خسارت جانی نداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل دهستانی گفت: پس از تعرض ظهر سه شنبه دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی به مناطقی در خارج از شهر یزد که خسارت جانی نداشت، تعرض مجددی ساعتی قبل به فرودگاه یزد رخ داد که خسارت هایی به زیرساخت های فرودگاه و ناوگان هوایی وارد آمد.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ خسارت جانی نداشت و تیم های امدادرسان در محل حادثه حضور یافته و در حال انجام اقدامات اولیه هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: جزئیات خسارت وارد آمده به فروگاه یزد در ارتباط های آتی اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.