نیوشا ضیغمی: این خاک تا ابد یکپارچه می‌ماند و زمستان خواهد گذشت

الف سه شنبه 26 اسفند 1404 - 18:50
بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به حمله وحشیانه به ایران گفت که امروز تمام قومیت‌های این سرزمین همه یک‌صدا کنار هم هستند تا این خاک پهناور تا ابد یکپارچه بماند.

به گزارش مهر، نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون در پی تجاوز دشمن آمریکایی- صهیونیستی به خاک ایران یادداشتی نوشت.

متن یادداشت وی بدین شرح است:

«ایرانم وطنم، ایران‌بانو. امروز زخم خورده‌ای، امروز تن ارزشمندت پر از ترکش بمب و موشک کسانی‌ست که داعیه نجات انسان دارند، اما در عین بی‌عدالتی بر سر کودکان و انسان‌های بی‌گناه آوار شده‌اند و جانشان را می‌گیرند.

ایرانم، تو سختی‌ها کشیدی، اما تن به ذلت ندادی‌. می‌شود بر وجب به وجب خاکت بوسه زد. خاکی که حاصل خون و وجود جوانانی‌ست که ۸ سال جنگیدند، اما ذره‌ای از وجود پاکت را به غریبه ندادند.

کسانی که هنوز می‌شود با شنیدن خاطراتشان ساعت‌ها اشک ریخت. امروز تمام قومیت‌های این سرزمین؛ کرد، لر، بلوچ، آذری، همه و همه یک‌صدا کنار هم هستند تا این خاک پهناور تا ابد یکپارچه بماند. مطمئنم که زمستان خواهد گذشت و روسیاهی به زغال خواهد ماند. به امید پیروزی هرچه زودتر.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.