امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی دستگاه برتر در حوزه پژوهش 

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 17:26
بیرجند- اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی دستگاه برتر در حوزه پژوهش معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر خراسان جنوبی که با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان و دانشگاهیان برگزار شد، از مرتضی ذاکریان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان به عنوان مدیر برگزیده فعال در حوزه پژوهش و فناوری در میان دستگاه‌های اجرایی تقدیر شد.

در متن لوح تقدیر اهدا شده به وی آمده است:

«بی‌شک بالندگی و پیشرفت مداوم در سایه تصمیمات مدیران مدبر و کاردانی چون جنابعالی به دست می‌آید. به پاس تلاش خالصانه و همراه با نوآوری و نواندیشی شما در مدیریت مراکز تولید علم و فناوری و ارتقای سطح پژوهشی استان و انتخاب شایسته‌تان به عنوان مدیر برگزیده فعال در پژوهش و فناوری استان در سال ۱۴۰۴، این لوح تقدیر تقدیم حضور شما می‌گردد.»

در این مراسم از جمعی از پژوهشگران، فناوران و مدیران فعال در حوزه پژوهش و فناوری استان نیز تجلیل شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.