مدیرکل ثبت‌احوال بوشهر: خدمات‌دهی بی وقفه ادامه دارد

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 16:28
بوشهر- مدیرکل ثبت‌احوال استان بوشهر گفت: در ایام جنگ تأکید ویژه‌ای را بر استمرار خدمت‌رسانی و تکریم مردم داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر عمرانی بعد از ظهر سه‌شنبه در بازدید از اداره ثبت‌احوال شهرستان دشتی ضمن تقدیر از تلاش کارکنان در حفظ آرامش و استمرار ارائه خدمات عمومی به شهروندان اظهار کرد: تکریم مردم و پاسخگویی به نیازهای آنان در هر شرایطی، وظیفه ذاتی مجموعه ثبت‌احوال است و خوشبختانه همکاران ما در دشتی با روحیه‌ای مثال‌زدنی، خدمت‌رسانی بی‌وقفه را ادامه داده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت ثبت وقایع حیاتی در دوران بحران افزود: دقت، سرعت و صحت در انجام امور، معیار سنجش موفقیت ادارات ثبت‌احوال است. اینکه همکاران در دشتی توانسته‌اند در این شرایط حساس، خدمات را بدون وقفه ارائه کنند، نشان از تعهد، همدلی و درک عمیق از مسئولیت اجتماعی دارد.

مدیرکل ثبت‌احوال استان بوشهر بر لزوم حفظ ارتباط مؤثر با مردم، تسهیل فرآیندها و صیانت از حقوق شهروندان تأکید کرد و از کارکنان خواست تا با حفظ روحیه خدمت در شرایط جنگی، اعتبار تاریخی سازمان را تقویت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.