به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، شرکت متروی تهران اعلام کرد هر سال در روزهای پایانی سال، بسیاری از شهروندان به رسم سنتی پسندیده برای زیارت اهل قبور به بهشتزهرا (س) مراجعه میکنند.در همین راستا و بهمنظور تسهیل تردد مسافران، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۴ سرفاصله حرکت قطارها در خطوط درونشهری کاهش مییابد.
براساس این گزارش ، سرویس دهی در تمامی خطوط به صورت رایگان انجام خواهد شد و تعداد اعزام قطارهای خط یک مترو به سمت ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره)، نیز در این ایام افزایش می یابد.
همچنین متناسب با حجم مسافر، تعداد قطارهای فوقالعاده برنامه ریزی شده و با رصد لحظه و در صورت نیاز قابل اعزام است.