قرارگاه رسانه ای جنگ رمضان در مازندران شکل گرفت

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 14:24
ساری - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از شکل گیری و فعالیت قرارگاه رسانه ای جنگ رمضان و تولید محتوای فرهنگی و هنری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی بعدازظهر سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با محکوم کردن جنایت تجاوزکارانه آمریکایی -صهیونیستی از شکل‌گیری قرارگاه رسانه ای در شهرستان های استان خبر داد و گفت: این قرارگاه در تمامی مناطق استان فعال شده است.

وی با بیان این که یکی از رویکردهای قرارگاه رسانه ای، تولید محتوای هنری و رسانه‌ای است، ادامه داد: تولید موسیقی و کلیپ تصویری برای نشر در رسانه های اجتماعی و ملی از جمله اقدامات است.

مازندران ۸۰۰ فعال رسانه ای دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.