آغاز توزیع میوه ویژه ایام پایانی سال با نرخ تنظیم بازاری در هرمزگان

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 13:18
بندرعباس-رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: توزیع میوه ویژه ایام پایانی سال با نرخ تنظیم بازاری در هرمزگان اغاز شد؛ تامین و ذخیره سازی میوه در استان کافی و مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن یکتاپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از آغاز طرح توزیع میوه ویژه ایام پایانی سال در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۲۳۰ تن میوه سیب و پرتقال برای تأمین نیاز شهروندان و تنظیم بازار ایام پایان سال و نوروز تدارک دیده شده است.

محسن یکتاپور با اشاره به تامین و ذخیره سازی مطلوب میوه در استان، افزود: عملیات توزیع از ۲۱ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد : در این طرح، ۲۵ غرفه در سراسر استان فعال هستند که ۱۰ غرفه در مرکز استان به صورت ویژه به خدمت‌رسانی می‌پردازند.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ، متوسط میزان توزیع روزانه میوه تنظیم بازاری در استان حدود دو تن است و تمامی مراحل تهیه و توزیع با هدف حفظ ثبات قیمت‌ها، حفظ کیفیت محصولات و رفاه حال شهروندان انجام می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح، مردم هرمزگان از ثبات بازار و تامین و توزیع میوه ایام پایانی سال و ایام نوروز اطمینان خاطر داشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.