رئیس کمیسیون انرژی مجلس: خارگ نقش حیاتی در پایداری صادرات نفت دارد

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 09:54
بوشهر- رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خارگ نقش حیاتی در پایداری صادرات انرژی کشور دارد، گفت: تداوم فعالیت پایدار در این مجموعه‌ها از اولویت‌های اصلی است. 

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با حضور در جزیره خارگ، از تأسیسات راهبردی صنعت نفت شامل پایانه‌های صادراتی و مجتمع پتروشیمی خارک بازدید کردند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس صبح سه‌شنبه در حاشیه این بازدید که از بیمارستان جزیره خارگ صورت پذیرفت با اشاره به اهمیت این منطقه گفت: خارگ نقش حیاتی در پایداری صادرات انرژی کشور دارد

حجت الاسلام موسی احمدی افزود: تداوم فعالیت پایدار در این مجموعه‌ها از اولویت‌های اصلی است.

در این بازدید بر جایگاه راهبردی خارگ در صادرات نفت کشور و ضرورت تقویت پایداری زیرساخت‌های عملیاتی تأکید شد.

در این بازدید که با حضور مسئولان نفت و پتروشیمی و مدیران محلی همراه بود، آخرین وضعیت تولید، صادرات و زیرساخت‌های عملیاتی حوزه انرژی مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده، روند تولید و صادرات نفت و محصولات پتروشیمی در خارگ به‌صورت پایدار و بدون وقفه ادامه دارد.

همچنین وضعیت تأمین کالا، خدمات‌رسانی و تردد دریایی در مسیرهای بوشهر، گناوه و خارگ عادی و بدون اختلال در حال انجام است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.