هشدار مجدد سپاه درباره تخلیه مناطق صنایع وابسته به آمریکا در منطقه

رکنا دوشنبه 25 اسفند 1404 - 19:20
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجدداً به صاحبان صنایع وابسته به آمریکا در منطقه هشدار داد و اعلام کرد: از مردم مناطق اطراف کارخانه‌های صنعتی که آمریکایی‌ها سهامدار آن هستند می‌خواهیم آن مناطق را تخلیه کنند تا آسیبی به آن‌ها نرسد.
هشدار مجدد سپاه درباره تخلیه مناطق صنایع وابسته به آمریکا در منطقه

به گزارش رکنا، متن اطلاعیه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب به شرح زیر است:

«به رژیم شکست خورده آمریکا اخطار می‌دهیم کلیه صنایع آمریکایی در منطقه را تخلیه کنند و از مردم مناطق اطراف کارخانه‌های صنعتی که آمریکایی‌ها سهامدار آن هستند می‌خواهیم آن مناطق را تخلیه کنند تا آسیبی به آن‌ها نرسد.

در ساعات آینده این صنایع مورد حمله و اصابت قرار خواهند گرفت.

انَّ ٱللَّهَ عَزِیز ذُو ٱنتِقَام»

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.