
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، . حسن وارسته، درباره اتفاقات اخیر و وقوع جنگ تحمیلی سوم گفت: در برههای حساس از تاریخ سرنوشتساز کشورمان به سر میبریم. در این اوضاع باید یا رومی روم یا زنگی زنگ بود. پیشازاین تاحدی نسبت به وقایع مماشات شده است و امروز سرنوشت ایرانی دست خود اوست.
وی افزود: متأسفانه هجمهای علیه ما به راه افتاده که بخشی از آن به پروپاگاندای امریکایی صهیونی برمیگردد که ادعای آزادی ما را دارند. البته که امروز ترامپ عملا و علنا مواضع خود را مشخص کرده است. تکلیف با نتانیاهو که مشخص بود، اما ترامپ هم با هدف قرار دادن تأسیسات و آبشیرینکن و همچنین مدرسه بچههای میناب نشان داد که در خورجینش آنچنان هم آزادی نداشته است.
وارسته با اشاره به حمله به مدرسه میناب تصریح کرد: تمام دنیا به این موضوع واکنش نشان داد. جنگ اگر نظامی است که باید در زمین نظامی ادامه پیدا کند. چطور میشود به کسی که به کودکان رحم نمیکند اعتماد کرد؟ وقتی بیش از ۱۶۰ طفل معصوم هدف قرار میگیرند، مشخص است که جنگ نظامی نیست و کمر بستهاند به زمین زدن این مملکت.
وارسته با خواندن این مصرع که «چو ایران نباشد تن من مباد»، گفت: ما این دورهها را گذراندهایم و کشور ما همواره مورد تاخت و تاز بیگانگان بوده است، اما همیشه همه چیز به نفع تاریخ کشورمان تمام شده است.