جلالی: متجاوز باید تمام خسارات وارد شده را جبران کند

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 17:00
سفیر ایران در مسکو اعلام کرد: متجاوز باید پاسخگوی جنگی باشد که آغاز کرده و موظف است تمام خسارات وارد شده را جبران کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم جلالی سفیر ایران در مسکو امروز دوشنبه در مصاحبه با خبرگزاری ریانووستی اعلام کرد: ایران در رابطه با حمله به مدرسه میناب با مجامع بین المللی در تماس است.

سفیر ایران در مسکو سپس ادامه داد: امیدی به مجامع بین‌ المللی نداریم. عملا مجمع بین المللی‌ ای باقی نمانده است. طرف متجاوز باید پاسخگوی جنگی باشد که آغاز کرده و موظف است تمام خسارات واردشده را جبران کند.

کاظم جلالی در این مصاحبه افزود: تهران آماده است تا با کشورهای منطقه سازوکارهای امنیتی برای خلیج فارس و تنگه هرمز ایجاد کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.