مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: بابت درگذشت کودکان بی دفاع مدرسه میناب به ملت ایران تسلیت میگویم، این موضوع حال و روز ما را غمناکتر از همیشه کرده است.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ابوالفضل جلالی اظهار داشت: ابتدا به تمام خانوادههایی که عزیزان خود را از دست دادند تسلیت میگویم. سپس بابت درگذشت کودکان بی دفاع مدرسه میناب که در حال درس خواندن بودند به ملت تسلیت میگویم، این موضوع حال و روز ما را غمناکتر از همیشه کرده است. از این موضوع بسیار ناراحتیم.
مدافع تیم استقلال درباره حمله وحشیانه دشمن به اماکن ورزشی، افزود: متاسفم که شاهد صحنههای اینچنینی در ورزشگاهی نظیر ۱۲ هزار نفری آزادی بودیم، چون آنجا خاطرات زیادی از مسابقات کشتی و والیبال داشت. روزهای خوبی را برای تمام مردم ایران زمین آرزو میکنم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.