خضریان: حضور مردم در میدان‌ها پشتوانه نیروهای مسلح است

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 12:59
نماینده مردم تهران در مجلس، حضور مردم در میدان‌ها را پشتوانه نیروهای مسلح و بیانگر همراهی امام و امت دانست و بر لزوم استمرار آن برای جلوگیری از انحراف در مسیر عمومی انقلاب تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در اجتماع مردمی میدان نبوت تهران ضمن قدردانی از همبستگی مردم، گفت: خدا قوت به مردم رشید ایران که از اولین روز جنگ تا به امروز، میدان و خیابان را رها نکردند و با حضور منسجم و مؤثری که داشتند، باعث شدند تا نیروهای مسلح و جان بر کف ایران اسلامی در میدان نبرد با دشمن آمریکایی و صهیونی تمرکز پیدا کنند.

وی با اشاره به اولین پیام رهبری انقلاب حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای مبنی بر اینکه «شما مردم، کشور را رهبری کردید»، خاطرنشان کرد: این جمله یک تعارف بی‌محتوا برای دل‌خوشی مردم بیان نشده است. این فرمایش امام جامعه، ریشه و حقیقتی قرآنی دارد و منظور از آن رابطه معیت و همراهی بین امام الهی و امت است که در آیات متعدد قرآن کریم مورد تأکید است.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: رابطه امامتی که بین امام شهید و ملت عزیز ما شکل گرفته بود، توانست در طول هفته‌ای که جامعه بدون امام بود، مردم خودشان با فهم درست، خواست امام را دنبال کنند.

خضریان اظهار کرد: آنچه در ادامه این مجاهدت باید مدنظر قرار بگیرد این است که رابطه امام و ملت باید استمرار یابد تا کسی نتواند در اثر انقطاع اتصال مردم به امام جامعه، انحراف در مسیر عمومی انقلاب اسلامی ایجاد کند، چرا که جامعه از وجود امام بی‌نیاز نیست و این یک هفته با نظر و لطف حضرت ولی‌عصر(عج) یک استثنای موقت و غیرقابل استمرار در بلندمدت است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.