تدام تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان سمنان

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 12:14
سمنان- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان از تداوم تعطیلی پنجشنبه‌ها در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عبداله زاده پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در استانداری سمنان اعلام کرد بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و به منظور افزایش بهره‌وری و توجه به مدیریت مصرف انرژی، دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان در نیمه اول سال ١۴٠۵ از روز شنبه تا چهارشنبه به ارایه خدمات خواهند پرداخت.

وی افزود: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۵ برای روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ بعدازظهر و برای روزهای چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ بعدازظهر خواهد بود. همچنین مدیران می‌توانند در صورت عدم ایجاد اختلال در خدمت‌رسانی به مردم برای کارکنان خود از ظرفیت قانون دورکاری از ساعت ۱۴:۳۰ تا پایان ساعت کاری روزهای شنبه تا چهارشنبه استفاده نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان ادامه داد: طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، دستگاه‌های ارایه دهنده خدمات عمومی و شهری، بهداشتی و درمانی، نظامی و انتظامی و امنیتی تابع قوانین ملی خواهند بود.

عبداله‌زاده در پایان گفت: بانک‌های استان نیز در روز پنج‌شنبه به صورت شعب کشیک حداقلی به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.