کاظم جلالی: ایران آماده ایجاد مکانیزم امنیتی منطقه‌ای درباره خلیج فارس و تنگه هرمز است

خبرآنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 11:11
کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه گفت: ایران آماده ایجاد سازوکاری امنیتی با کشورهای منطقه در زمینه خلیج فارس و تنگه هرمز است.

به گزارش خبرآنلاین، «کاظم جلالی» سفیر ایران در روسیه تاکید کرد: ما به سازوکار بین‌المللی تکیه نکرده‌ایم زیرا عملا هیچ سازمان بین‌المللی فعال باقی نمانده است.

طبق گزارش ایسنا، سفیر ایران در روسیه همچنین تاکید کرد: ایران با طرف‌های بین‌المللی در خصوص حمله به مدرسه میناب در ارتباط است.

این سفیر گفت: طرف متجاوز باید مسؤولیت جنگی که آغاز کرده را بپذیرد و آن ملزم به پرداخت هزینه همه خسارت‌هاست.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.