مدیران ارشد ورزشی بر بالین شاهرخ بیانی +عکس

خبرورزشی دوشنبه 25 اسفند 1404 - 09:51
وزیر ورزش از طریق تماس تلفنی و رئیس فدراسیون فوتبال به صورت حضوری جویای حال پیشکسوت فوتبال کشور شدند.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به همراه عباس واحدی مدیر عامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان با حضور در یکی از

بیمارستانهای تهران از شاهرخ بیانی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و باشگاه های استقلال و پرسپولیس عیادت کرد و در جریان آخرین وضعیت سلامتی و درمانی وی قرار گرفت.

همچنین در این ملاقات وزیر ورزش و جوانان نیز به صورت تلفنی جویای احوال شاهرخ بیانی شد و دستورات لازم را برای حمایت و همراهی هر چه بیشتر این پیشکسوت فوتبال تا پایان دوره درمان صادر کرد.

شاهرخ بیانی

همچنین ساعتی بعد مهدی تاج، رئیس فدراسیون نیز با حضور در بیمارستان کسری، از شاهرخ بیانی، پیشکسوت سرخابی ها و ملی پوش اسبق کشورمان عیادت به عمل آورد.

لازم به ذکر است؛ رئیس فدراسیون در این دیدار ضمن آگاهی از آخرین وضعیت بیانی، برای وی آرزوی سلامتی و بهبود کرد.

گروه خبری خبرورزشی نیز برای این پیشکسوت سرخابی ها آرزوی تندرستی و بهبودی هرچه سریعتر دارد.

شاهرخ بیانی

بیشتر بخوانید: کاش این دو نفر به جای آسانی می‌رفتند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.