میدل ایست مانیتور: تنگه هرمز همچنان ترامپ را تحقیر می‌کند

عصر ایران یکشنبه 24 اسفند 1404 - 23:41
میدل ایست مانیتور نوشته است، اینکه ایران تنگه هرمز را بسته اما خودش همچنان از مسیر همین تنگه به چین نفت صادر می‌کند، این به معنای «تحقیر آمریکا» است.

درحالی‌که ترامپ از چین درخواست کمک می‌کند؛ تنگه هرمز همچنان بسته است و نفت ایران هم به چین می‌رود.

به گزارش فارس، میدل ایست مانیتور نوشته است، اینکه ایران تنگه هرمز را بسته اما خودش همچنان از مسیر همین تنگه به چین نفت صادر می‌کند، این به معنای «تحقیر آمریکا» است.

دیروز هم ترامپ دو بار در تروث سوشال از کشورها از جمله چین خواست برای باز کردن تنگه هرمز کمکش کنند.

حالا این رسانه تحلیلی می‌گوید که عبور موفقیت‌آمیز نفت‌کش‌های ایران به سمت چین نشان‌ می‌دهد، ناوگان دریایی آمریکا در اجرای کامل تحریم‌ها یا مسدود کردن مسیرهای صادراتی ایران ناتوان است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.