عراقچی: ما هرگز درخواست آتش‌بس نکرده‌ایم

تابناک یکشنبه 24 اسفند 1404 - 19:46
وزیر امور خارجه ایران به سی‌بی‌اس گفت: ما آماده‌ایم که از خود دفاع کنیم، هر چقدر هم که طول بکشد، تا زمانی که ترامپ قانع شود که جنگ غیرقانونی است و پیروزی در آن وجود ندارد.

به گزارش تابناک، وزیر امور خارجه ایران به سی‌بی‌اس گفت: ما آماده‌ایم که از خود دفاع کنیم، هر چقدر هم که طول بکشد، تا زمانی که ترامپ قانع شود که جنگ غیرقانونی است و پیروزی در آن وجود ندارد.

ما به اندازه کافی قوی هستیم و دلیلی برای گفتگو با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم.

ما فقط دارایی‌ها، تأسیسات و پایگاه‌های نظامی آمریکا را هدف قرار می‌دهیم.

از خاک کشورهای خلیج برای حمله به ایران استفاده می‌شود و نمونه‌های بسیار زیادی برای این موضوع وجود دارد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.