تجلیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از دو نویسنده سنندجی

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 15:00
سنندج ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اهدای لوح تقدیر از دو نویسنده و فعال فرهنگی شهر سنندج به پاس سال‌ها فعالیت در حوزه فرهنگ، نویسندگی و نشر آثار مکتوب تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر دریایی ظهر یکشنبه با اهدای لوح تقدیر از جهانگیر هاشمی نویسنده و فعال فرهنگی و محیط‌زیستی شهر سنندج تجلیل کرد.

در این آیین از سال‌ها فعالیت فرهنگی و اجتماعی هاشمی در عرصه‌های فرهنگی و محیط‌زیستی قدردانی شد.
گفتنی است وی به تازگی کتابی با عنوان «ترامپ و ترامپیسم» را تألیف و منتشر کرده است.

تجلیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از دو نویسنده سنندجی

همچنین در ادامه این برنامه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از محمدعلی پندار، نویسنده پیشکسوت شهر سنندج نیز به پاس سال‌ها فعالیت در حوزه نویسندگی و تألیف کتاب در بخش کودک و نوجوان تقدیر کرد.

محمدعلی پندار اخیراً دو عنوان کتاب در رده سنی کودک و نوجوان با نام‌های «رێوی فێڵباز» و «کێوەکان» را منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.