ابراز نگرانی استرالیا درباره تبعات تجاوز به خاک ایران

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 14:24
وزیر منابع استرالیا درباره تاثیرات تجاوز به خاک ایران بر بازار انرژی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مادلین کینگ در حاشیه نشست انرژی توکیو به نشریه «فایننشیال ریویو» استرالیا گفت: مدتی است که چنین جنگی نداشته‌ایم و اگر چین حتی به میزان کمی رشد خود را کاهش دهد، بر اقتصاد و بودجه ما تاثیر می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه استرالیا باید برای آینده‌ای آشفته برنامه‌ریزی کند، افزود: ما برای واردات به دیگران وابسته‌ایم، همانطور که آنها به ما وابسته‌اند.

چین به دنبال اختلالات حمل و نقل دریایی در آسیای غربی، فروش انرژی و سوخت به خریداران خارجی از جمله استرالیا، را لغو کرده و سایر کشورهای آسیایی اقدامات اضطراری برای کاهش مصرف سوخت و صرفه‌جویی در انرژی را در برنامه قرار داده‌اند.

به گزارش مهر، تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران از روز نهم اسفند ۱۴۰۴ (۲۸ فوریه ۲۰۲۶) آغاز شد.

حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان نظامی و مردم ایران در این حملات شهید شدند.

نیروهای مسلح ایران در پاسخ به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی، پایگاه‌های آمریکا در منطقه و سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله قرار دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.