به گفته وزارت بهداشت، در هفته سوم اسفند میزان موارد دارای علائم عفونتهای تنفسی و آنفولانزا در چند استان شمالی کشور افزایش یافته است.
The post وزارت بهداشت درباره افزایش میزان ابتلا به آنفولانزا در استانهای شمالی کشور هشدار داد appeared first on دیجیاتو.
وزارت بهداشت بهتازگی اعلام کرد که در هفته سوم اسفندماه میزان موارد دارای علائم عفونتهای تنفسی و آنفولانزا در مراجعان سرپایی و بستری در چند استان شمالی کشور افزایش یافته است.
طبق گزارش تازه وزارت بهداشت کشور، در هفته سوم اسفندماه درصد آنفلوآنزای مثبت استانهای گلستان و مرکزی به ترتیب ۱۵.۲ و ۱۱.۲ است و بالاتر از آستانه هشدار قرار دارند. استانهای مازندران و گیلان نیز با ۹.۴ و ۸.۶ درصد در رتبههای بعدی و در آستانه هشدار هستند.
از آنجایی که بهدلیل جنگ اخیر بسیاری از پایتختنشینان و شهرهای مرکزی به استانهای شمالی سفر کردهاند، این موضوع قابلتوجه است و به شهروندان توصیه میشود نکات بهداشتی و ایمنی را در نظر بگیرند.
منبع خبر "
دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.