خشمگین شدن اسطوره منچستر از ترامپ به خاطر حمله به ایران؛ کاش خودت در خط مقدم بودی و ..

همشهری آنلاین یکشنبه 24 اسفند 1404 - 13:11
اسطوره منچستر یونایتد به رئیس جمهور آمریکا به خاطر جنگ افروزی کنایه زد.

اریک کانتونا، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی فرانسه که همیشه حامی فلسطین بوده این بار امروز(یکشنبه) به ترامپ به خاطر جنگ افروزی و حمله به ایران کنایه سنگین زد و گفت: ای کاش قانونی می‌گذاشتیم که هر رئیس جمهوری جنگ را شروع کند، خودش را در خط مقدم بگذارند تا دنیا از جنگ‌ها راحت شود. ترامپ با حمله به ایران و کشتار ١۶۵ دانش آموز ایرانی متهم به جنایت جنگی است.
پیش از این کانتونا بارها از فلسطین حمایت کرد و جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا را محکوم کرد.
حالا اسطوره منچستر یونایتد با کنایه به ترامپ که جنگ را آغاز کرده ولی خودش پشت سربازان آمریکایی که این روزها قربانی می‌شوند، قایم شده است، گفت: دوست دارم یک قانون بین‌المللی وضع کنم که بگوید اگر یک رئیس‌جمهور تصمیم به اعلام جنگ بگیرد، باید خودش اولین کسی باشد که به خط مقدم می‌رود، نه اینکه افراد ۱۸ ساله را بفرستد.کانتونا در ادامه گفت: فکر می‌کنم در این صورت جنگ‌های بسیار کمتری وجود خواهد داشت. شخصاً، هیچ یک از فرزندانم به جنگ نخواهند رفت. برای چه؟ برای چه کسی؟».

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.