نماینده بوشهر: صادرات نفت از خارک در حال انجام است

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 11:02
نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تولید و صادرات نفت از جزیره خارک در حال انجام است و پیش‌بینی‌های لازم برای شرایط مختلف انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر پورکپگانی نماینده مردم بوشهر و گناوه با اشاره به تهاجم نظامی ائتلاف آمریکایی - صهیونسیتی به منطقه اقتصادی خارک، اظهار کرد: با وجود جنایت انجام شده فعالیت طبیعی در جزیره در حال انجام است و صادرات نفت نیز طبق روال صورت می گیرد.

وی افزود: بومیان، مهندسان و تکنیسین های فنی در حال فعالیت هستند و نیاز های جزیره نیز تامین شده است و در استان بوشهر نیز پیش بینی های لازم برای تامین کالاهای اساسی و مواد غذایی شده است.

وی در خصوص محدودیت‌های اعمال شده بر تردد در تنگه هرمز، تصریح کرد: امنیت انرژی دنیا در سایه امنیت ایران و خلیج فارس است و تا زمانی که که شروط جمهوری اسلامی ایران تامین نشود و سایه تهدید از سر جمهوری اسلامی ایران برداشته نشود، تنگه هرمز به شرایط طبیعی بازنمی گردد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خاطرنشان کرد: نحوه مدیریت عبور و مرور کشتی‌های تجاری در تنگه هرمز بر اساس دکترین ترسیم شده از سوی نیروهای مسلح و شورای عالی امنیت ملی مشخص می‌شود، اما آمریکا بداند که خیال تصرف خاک ایران و جزایر استراتژیک ایرانی را به گور خواهد برد و ما منتظر نیروهای آمریکایی هستیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.