قالیباف خطاب به آمریکا: کزین آمدنتان پشیمان کنم

صدا و سیما یکشنبه 24 اسفند 1404 - 04:01
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به تفنگداران سرپایی و تجزیه طلبان و خائنان اجاره‌ای نوشت: من امروز با این سپاه آن کنم، کزین آمدنتان پشیمان کنم.

قالیباف خطاب به تجزیه طلبان: کزین آمدنتان پشیمان کنم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد باقر قالیباف شنبه شب ۲۳ اسفند در فضای مجازی نوشت: پیام رستم‌های دلیر ایران زمین به آن تفنگداران سرپایی و تجزیه طلبان و خائنان اجاره‌ای شفاف و صریح است.

وی ادامه داد: من امروز با این سپاه آن کنم، کزین آمدنتان پشیمان کنم

مرا مادرم نام مرگ تو کرد

زمانه مرا پتک ترگ تو کرد

پی و بیخ ایشان نماند به جای

نماند به آنان سر و دست و پای

پایگاه‌های آمریکا برای هیچ کشوری امنیت نمی‌آورند

قالیباف همچنین در پیام دیگری در فضای مجازی نوشت: این جنگ یک چیز را به وضوح ثابت کرد: پایگاه‌های آمریکایی در منطقه ما از هیچ‌کس محافظت نمی‌کنند، آنها منبع تهدید هستند. آمریکا همه را فدای اسرائیل می‌کند و به هیچ‌کس جز اسرائیل اهمیت نمی‌دهد.
هر کسی که آمریکا به او لباس بپوشاند، به معنای واقعی کلمه برهنه است!

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.