پاسخ بقائی به ادعای صدر اعظم آلمان درباره پایان دادن به جنگ؛ مضحک است...

همشهری آنلاین یکشنبه 24 اسفند 1404 - 00:38
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به ادعای صدر اعظم آلمان در خصوص پایان دادن به جنگ تحمیلی واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه طی پیامی در شبکه ایکس با اشاره به درخواست صدر اعظم آلمان از ایران برای پایان دادن به جنگ نوشت: صدراعظم آلمان از ایران می‌خواهد که جنگ را پایان دهد! این واقعاً مضحک است: اینکه از ایران، به عنوان کشوری که مورد تجاوز نظامی بی‌دلیل قرار دارد، بخواهند به نحوی این منازعه را به پایان برساند.

چرا به جای این، مخاطب خود را مهاجمان بی‌رحمی که مسئول بمباران و کشتار ایرانیان هستند، قرار نمی‌دهید؟ چرا نمی‌خواهید که آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاطر این تهاجم وحشیانه و جنایات نفرت‌انگیزشان پاسخگو باشند و مورد بازخواست قرار گیرند؟

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.