بهره مندی ۱۸ هزار نفر از خدمات درمانی و دارویی هلال احمر کرمان

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 23:35
کرمان- معاون بهداشت‌، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کرمان از ارائه خدمات درمانی و دارویی به بیش از ١٨ هزار نفر در طی ١۵ روز گذشته در سراسر این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید اشرف گنجویی، شنبه شب به خبرنگاران گفت: از ابتدای آغاز جنگ تحمیلی و حملات هوایی آمریکایی- صهیونیستی علیه ایران از ٩ اسفندماه جاری، تمامی مراکز درمانی و داروخانه های جمعیت هلال احمر استان کرمان به صورت مستمر و مداوم درحال خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به بهره وری ١٨ هزار و ٣٧٧ نفر از خدمات درمانی و دارویی هلال احمر در سراسر استان، افزود: بیشترین مراجعه کنندگان در حوزه دارو به تعداد ١٢ هزار و ٨۶ نفر به داروخانه‌های هلال احمر بوده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ۵ هزار و ۵۵٣ نفر به مراکز درمانی، ٢٩۴ نفر نیز به مراکز فیزیوتراپی، شنوایی و بینایی سنجی مراجعه کردند.

اشرف گنجویی، تصریح کرد: همچنین ٢٣٣ نفر مراجعین ارتوپدی فنی، ١٠٣ نفر مراجع کار درمانی، ٣۶ نفر مراجع گفتار درمانی و ٧٢ نفر به مراکز واکسیناسیون هلال احمر مراجعه کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.