به گزارش مشرق، حامد شیبانی راد از حامیان ربع پهلوی به اعضای گروهکش گفته بود هزاران نیروی ریزشی در ایران منتظر اقدام شما هستند اما به وقت فتنه و آشوب فهمیدند از شیبانی و پهلوی رودست خوردند.
به گزارش مشرق، حامد شیبانی راد از حامیان ربع پهلوی به اعضای گروهکش گفته بود هزاران نیروی ریزشی در ایران منتظر اقدام شما هستند اما به وقت فتنه و آشوب فهمیدند از شیبانی و پهلوی رودست خوردند.